با سلام خدمت خانواده بزرگ منو 118! در این آموزش قصد داریم نحوه دیدن سفارشات و وضعیت های آن را برسی کنیم. با ما همراه باشید.
ویدیوی این آموزش به صورت کامل در انتهای آموزش موجود است. مشاهده ویدیو
چطور وارد پنل بشیم؟
بعد از این که منوی شما توسط تیم طراحی منو 118 به مرحله بهره برداری رسید به شما تحویل داده میشودو شما با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خودتون وارد پنل مدیریتی شوید.
چگونه سفارشات مشتریان را ببینیم؟
بعد از این که وارد منو شدید، قسمت سمت راست پنج سفارش آخر رو مشاهده میکنید. که میتوانید مستقیما بر روی مشاهده کلیک کنید، یا از منوی سمت راست روی قسمت لیست سفارشات کلیک کنید و به تمام سفارشات دسترسی داشته باشید.
با کلیک کردن بر روی لیست سفارشات، وارد قسمت سفارشات شده و تمام موارد سفارش رو مشاهده میکنید.
آیتم های تمام شده و وضعیت آیتم ها
به طور کلی در منو 118 آیتم ها دارای سه وضعیت: موجود، غیر فعال و تمام شد، هستند
وضعیت موجود
در این وضعیت آیتم با تمامی اطلاعاتی که شما وارد کرده اید در منو نمایش داده میشه. و قابلیت سفارش گیری در آن فعال است.
وضعیت غیر فعال
در این وضعیت آیتم تنها در پنل نمایش داده خواهد شد. و در منو نمایش داده نمیشود.
وضعیت تمام شد
در این وضعیت آیتم در منو نمایش داده میشود اما یک لیبل تمام شد روی آن نمایش داده میشود. این مرحله در ویدئو توضیح داده شده است.
مدیریت سفارشات
به منظور راحتی استفاده شما این بخش بسیار ساده طراحی شده است. به طور کلی هر فاکتور مشتری سه حالت دارد: تایید شده، در حال انتظار، لغو شده.
با انتخاب هر یک از این سه حالت یک پیامک برای مشتری با موضوع وضعیت سفارش ارسال میشود.
در فاکتور هم همانطور که مشاهده میکنید، نام ، قیمت، تعداد و قیمت کل نمایش داده میشود و شما میتوانید به سادگی شماره تلفن، شماره میز و یا یادداشت مشتری رو مشاهده کنید.
کار با منو 118 به همین راحتی است!
در صورتی که نیاز به اطلاعات بیشتر یا پشتیبانی بود میتوانید از طریق تلگرام با شماره 09905363002 در تماس باشید.