چرا منوی دیجیتالی داشته باشیم؟

فهرست مطالب

در حال حاضر، پیشرفته سازی امکانات موجود،یکی از خواسته های بشریت است و تلاش بر این است که به بهترین نحو صورت بگیرد.

شما هم به فکر هوشمند سازی کسب‌وکار خود هستید؟

با استفاده از امکاناتی که منو دیجیتال در اختیار شما قرار می‌دهد متمایز عمل کنید.سرعت سفارش‌گیری و خدمات‌رسانی برای مشتریان بسیار اهمیت دارد.شما می‌توانید با تهیه منو دیجیتالی،میزبان رضایت مشتریان باشید و افراد را به مشتریان وفادار تبدیل کنید.

با تهیه QRکد اختصاصی به راحتی محصول و خدمات خود را به اشتراک بذارید و با استفاده از پنل مدیریتی که در اختیار شما قرار می‌گیرد به راحتی مجموعه خود را مدیریت کنید به علاوه می‌توانید منوی خود را به صورت دامنه اختصاصی و زیر دامنه به ثبت برسانید.

به شما کمک می‌کند تا سود آورترین محصول منو را به طور موثر و افزایشی با افزودن مکرر تصاویر جذاب از اقلام که مایل به تبلیغ آن‌ها هستید،از طریق منو دیجیتالی تبلیغات مفیدی را ارائه دهید.

به یاد داشته باشید اگر با تکنولوژی همگام نباشید،خطر عقب ماندگی در کمین است.

چرا منوی دیجیتالی داشته باشیم؟

املت و کره مربا را برای صبحانه به نمایش بگذارید. زرشک پلو ، جوجه کباب ، استیک برای ناهار ؛ و همبرگر برای شام. از یک کد QR پویا استفاده کنید و انعطاف پذیری لازم را برای جابجایی بی نقص بین منوها داشته باشید.

ادامه مطلب »
مزایای Menu118

بعد از ثبت نام شما لینک و کیوآرکد دریافت میکنین.که با چاپ کیوآرکد با تراکت های آماده ی سافت منو میتونین به براحتی به مشتری های حضوریتون سرویس بدین.و با استفاده از لینک دریافتی میتونین توی شبکه های اجتماعی چون اینستاگرام و غیره دسترسی راحتی رو برای کاربراتون جهت دیدن خدمات و سرویسی که ارائه میدین فراهم کنین

ادامه مطلب »

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *